Dobry Stan

Klient: PZU
Spot promujący program well-beingowy. Strategia „Dobry Stan” jest odpowiedzią na nastroje post-pandemiczne. Pozytywny i emocjonalny przekaz, nawiązujący do sytuacji i wykorzystujący do tego bohaterów, z którymi łatwo się utożsamiać. W spocie widzimy trójkę bohaterów podczas ich codziennych zajęć – w pracy, podczas treningu czy w kuchni. Każdy z bohaterów symbolizuje jeden z trzech filarów strategii #DobryStan.Motyw koła i okręgu towarzyszy od początku filmu, dyskretnie przemycany w kolejnych ujęciach. Znajdujemy ten kształt w przedmiotach codziennego użytku, przyborach kuchennych, akcesoriach treningowych. Ostatnim okręgiem jest logo PZU – symbolizujące spajanie wszystkich wartości przedstawionych w spocie.
Odtwórz wideo

NO ZGÓDŹ SIĘ... :)

Nie spamujemy, wysyłamy tylko fajne treści, bądź kontaktujemy
się w sprawach zapytań!

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez SCPROJECTS SP. z o.o. z siedzibą przy ul. Pomorskiej 33, 05-120 Legionowo w celach marketingowych, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO).

Jednocześnie oświadczam, że zostałem/-am poinformowany/-a o przysługujących mi prawach, w tym prawie dostępu do moich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawie wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawie do przenoszenia danych. Posiadam także wiedzę, że przysługuje mi prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych dokonanym przed jej wycofaniem.

Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez SCPROJECTS SP. z o.o. można znaleźć w Polityce prywatności.