We did it in Poland

Spot promujący kampanię „We did it in Poland”, której zadaniem jest wzmocnienie wizerunku Polski jako innowacyjnego i nowoczesnego kraju, oraz zwiększenie świadomości o sukcesach gospodarczych Polek i Polaków zarówno w kraju jak i za granicą.
Kampania „Maturalnie, że wiesz!”

W dobie rosnącego wpływu TikToka na decyzje zakupowe młodego pokolenia, skuteczne dotarcie do Gen Z wymaga nie tylko kreatywności, ale także precyzyjnego dopasowania treści do ich unikalnych potrzeb i zainteresowań.
Meet Artgeist

ARTGEIST to firma produkująca dodatki do wystroju wnętrz – obrazy, fototapety, plakaty, parawany. W ramach przygotowania do rundy inwestycyjnej, zostaliśmy poproszeni o stworzenie filmu, który wesprze pitch.
Kiedy światło przegoniło mrok

Film przygotowany i zrealizowany w technologii VR na zlecenie Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza. Przybliża on postać Ignacego Łukasiewicza oraz jego dokonania jako prekursora światowego przemysłu wydobywczego ropy naftowej, wybitnego polskiego wynalazcy, społecznika, orędownika niepodległości Polski.
Niezapominajka

Spot promujący Kongres Pamięci Narodowej, organizowany przez Instytut Pamięci Narodowej.
Głównym zamysłem stojącym za linią kreatywną jest próba pokazania komunikacji między
pokoleniami. Tego, że przeszłość mówi do nas, że wszyscy jesteśmy zanurzeni w historii,
że jednym z głównych nośników historii są relacje rodzinne przekazywane z pokolenia na
pokolenie.
Dobry Stan

Spot promujący program well-beingowy. Strategia „Dobry Stan” jest odpowiedzią na nastroje post-pandemiczne. Pozytywny i emocjonalny przekaz, nawiązujący do sytuacji i wykorzystujący do tego bohaterów, z którymi łatwo się utożsamiać. W spocie widzimy trójkę bohaterów podczas ich codziennych zajęć – w pracy, podczas treningu czy w kuchni. Każdy z bohaterów symbolizuje jeden z trzech filarów strategii #DobryStan.
Motyw koła i okręgu towarzyszy od początku filmu, dyskretnie przemycany w kolejnych ujęciach. Znajdujemy ten kształt w przedmiotach codziennego użytku, przyborach kuchennych, akcesoriach treningowych. Ostatnim okręgiem jest logo PZU – symbolizujące spajanie wszystkich wartości przedstawionych w spocie.
Sznurkowy telefon

Spot promujący Kongres Pamięci Narodowej, organizowany przez Instytut Pamięci Narodowej.
Głównym zamysłem stojącym za linią kreatywną jest próba pokazania komunikacji między
pokoleniami. Tego, że przeszłość mówi do nas, że wszyscy jesteśmy zanurzeni w historii,
że jednym z głównych nośników historii są relacje rodzinne przekazywane z pokolenia na
pokolenie.