Child Alert

Komenda Główna Policji i T-Mobile rozpoczynają kampanię informacyjną pod hasłem „Pomóżmy dzieciom wrócić bezpiecznie do domu”. Celem podejmowanych działań jest zwiększanie skali społecznego zaangażowania w poszukiwania zaginionych dzieci, które znajdują się w bezpośrednim zagrożeniu życia.
Tak dzisiaj brzmi biznes!

Kto się nie rozwija, ten się cofa. To myśl, na której postanowiliśmy oprzeć komunikację do nowego spotu telewizyjnego dla Fundacji Polska Bezgotówkowa. Koniecznie obejrzyjcie efekty naszej pracy!
Kampania „We did it in Poland”

Kampania realizowana w ramach polskiej prezydencji w Radzie UE. Jej celem było budowanie wizerunku Polski jako kraju nowoczesnego, innowacyjnego i dynamicznie rozwijającego się.
Płać jak lubisz

W ramach drugiej odsłony We Did It In Poland startuje kampania #PłaćJakLubisz. W spocie pokazujemy światu, że nasz kraj to jedno z najbardziej nowoczesnych miejsc na mapie płatności.
Kampania Employer Brandingowa

Firma LS Airport Services, największy agent handlingowy w Polsce, zmierzyła się z wyzwaniem braku kandydatów do pracy. Odpowiedzią na tę sytuację było zaprojektowanie i realizacja kampanii employer brandingowej, którą wsparliśmy materiałami wideo naszego autorstwa.
Czar PRL – Sofa

Animacja poklatkowa, zrealizowana jako film promujący Sceniczny Otwarty Festiwal Artystyczny w LXIV Liceum Ogólnokształcące im. St. I. Witkiewicza
Kampania „Maturalnie, że wiesz!”

W dobie rosnącego wpływu TikToka na decyzje zakupowe młodego pokolenia, skuteczne dotarcie do Gen Z wymaga nie tylko kreatywności, ale także precyzyjnego dopasowania treści do ich unikalnych potrzeb i zainteresowań.
Meet Artgeist

ARTGEIST to firma produkująca dodatki do wystroju wnętrz – obrazy, fototapety, plakaty, parawany. W ramach przygotowania do rundy inwestycyjnej, zostaliśmy poproszeni o stworzenie filmu, który wesprze pitch.
Kiedy światło przegoniło mrok

Film przygotowany i zrealizowany w technologii VR na zlecenie Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza. Przybliża on postać Ignacego Łukasiewicza oraz jego dokonania jako prekursora światowego przemysłu wydobywczego ropy naftowej, wybitnego polskiego wynalazcy, społecznika, orędownika niepodległości Polski.
Niezapominajka

Spot promujący Kongres Pamięci Narodowej, organizowany przez Instytut Pamięci Narodowej.
Głównym zamysłem stojącym za linią kreatywną jest próba pokazania komunikacji między
pokoleniami. Tego, że przeszłość mówi do nas, że wszyscy jesteśmy zanurzeni w historii,
że jednym z głównych nośników historii są relacje rodzinne przekazywane z pokolenia na
pokolenie.
