Dobry Stan

Spot promujący program well-beingowy. Strategia „Dobry Stan” jest odpowiedzią na nastroje post-pandemiczne. Pozytywny i emocjonalny przekaz, nawiązujący do sytuacji i wykorzystujący do tego bohaterów, z którymi łatwo się utożsamiać. W spocie widzimy trójkę bohaterów podczas ich codziennych zajęć – w pracy, podczas treningu czy w kuchni. Każdy z bohaterów symbolizuje jeden z trzech filarów strategii #DobryStan.
Motyw koła i okręgu towarzyszy od początku filmu, dyskretnie przemycany w kolejnych ujęciach. Znajdujemy ten kształt w przedmiotach codziennego użytku, przyborach kuchennych, akcesoriach treningowych. Ostatnim okręgiem jest logo PZU – symbolizujące spajanie wszystkich wartości przedstawionych w spocie.
Sznurkowy telefon

Spot promujący Kongres Pamięci Narodowej, organizowany przez Instytut Pamięci Narodowej.
Głównym zamysłem stojącym za linią kreatywną jest próba pokazania komunikacji między
pokoleniami. Tego, że przeszłość mówi do nas, że wszyscy jesteśmy zanurzeni w historii,
że jednym z głównych nośników historii są relacje rodzinne przekazywane z pokolenia na
pokolenie.
